Zwroty i reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Skontaktuj się z Nami. Wypełnij formularz reklamacji Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu kompletnego bez śladów użytkowania, wybierając najtańszą dostępną w sklepie formę wysyłki. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
AVIS haft komputerowy Ewelina Chmielnicka
ul. Dalkoska 12/6 12/6

62-200 Gniezno

Formularz reklamacyjny

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Ze względu na indywidualny charakter zamawianych produktów (zdobienie personalizowanym haftem) towar (produkty haftowane na indywidualne zlecenie klienta) nie podlega nieuzasadnionemu zwrotowi. Aby odstąpić od umowy (dotyczy produktów niepersonalizowanych)  i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

AVIS haft komputerowy Ewelina Chmielnicka
ul. Dalkoska 12/6

62-200 Gniezno

Prosimy o odesłanie produktu kompletnego bez śladów użytkowania, wybierając najtańszą dostępną w sklepie formę wysyłki. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

 Formularz zwrotu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl